.... <3

Jag känner en kille, en kille som gillar mig otroligt mycket.. Han vill bli tillsammans med mig men vi har aldrig träffats så jag sa att vi skulle vänta tills vi har träffats och se hur de är då för vi kanske inte känner samma sak för varandra längre då och direkt efter jag sagt de så blev jag helt skakig i kroppen.. Det kändes som att jag ångrade vad jag hade sagt..
Jag vet att jag gillar han mycket, och att jag vill träffa han.. Men känns som att de är för tidigt för jag tror att verken du eller jag vill göra något misstag..Eftersom att vi båda har haft lite otur när de gäller förhållande (mest jag då)
Men jag vill bara att han ska veta att jag tycker om han mycket! :$ <3

I Want You So Badly Its My Biggest Wish  :$






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback