God Jul!

Idag är de julafton och de har varit en kanon dag med massa godis,pengar och massa annat roligt :D
Bland annat har jag fått träffa tomten :P och de har man ju bara gjort varje år xD heheh ! just nu sitter jag vid min fasters dator och letar efter en dator som jag kan köpa nu när jag har fått ihop tillräckligt med pengar till en data :D har fått ungefär 5700:- kr elr nått :D :D :D :D <333333 skit kuuul!!!! ´hoppas bara att jag hittar en bra dator för dom pengarna och sen blir de att spara massa pengar igen för då ska man köpa en systemkamera :D :D

Heheh men nu ska jag kolla runt lite till innan man ska dra hem till målilla igen :P

Hej då :D
/ linnea ;P


Natali  

Asso.. en bra dator kostar ju faktiskt långt över 5000 O.O

2010-12-25 // 00:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback