livet är jobbigt ibland,men finns värre saker..

Fredag :D äntligen !
Nu väntar bara en jobbig helg framöver! mkt å göra! 

Idag: Lucia övning!
Imon: Lucia på hemgården på morgonen och julavslutning i kyrkan på eftermiddagen
Söndag: Fixa lite hemma på dagen och lucia i kyrkan på kvällen.
Måndag: troligen lucia på solviken och sen träning och kanske kolla på luciat i mörlunda :D vet inte vilket jag tar för de e sista träningen innan cupen den 18:e december.. så de blir nog troligen träningen men man har ju fortfarande lite tid på sig å ändra sig.. :D

Idag har man då varit i skolan och haft sin redovisning på idrotten med sitt Work-out arbete :D Det gick ganska bra faktiskt fast de va bara jag och natta  som gjorde de för klassen för emelie hade ont i benet.
Men de gick tillräckligt bra för att få VG- :D faktiskt skit nöjd och glad :D <3
 ------------------------------------------





Hoppas det går lika bra i alla andra ämnena sen när vi får betygen den 21:e december (sista dagen) :D :D

Just nu sitter jag bara å tråkar.. :( inte kuul alls!
sitter även å tänker på om jag ska börja leta efter en data som jag ska satsa på att samla ihop pengar till :D inte hittat nån som jag fastnat för än :'(

Hoppas jag hittar en för villl verkligen ha en egen data !!!! <33
Blev inte å kolla på IDOL idag heller. har liksom inte kollat på ett enda program i år så de e onödigt å kolla nu tycker jag..

------------------------------------------------------------
Nu blir de å bara tråka igen.. gör ett inlägg till om jag hittar nån data :D

/linnea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback