Mår Skit!!

Jaha nu är de så att man typ är sjuk!! :( Inte bra nu när nilsson kommer nästa vecka och vi ska fira nyår och allt sånt :( Hoppas man är bra tills då iallafall :D
Idag blir de att försöka masa sig ut och åka till mormor och käka lite julmat igen :S Fast kommer nog mest tillbringa dagen i mormors säng och kolla på lite film och messt ta de lungt för man orkar inte gör aett skit just nu ! Just nu har jag ungefär 37,2 i feber och de är oftast inte feber för andra men det är feber för mig för jag har låg temeratur annars (36,5 ungefär) så jag mår faktiskt ganska dåligt när jag bara har 37 grader i feber.. Så de blir att kurera sig nu!!!
Fick ju "lite" pengar i jul och födelsedags present så jag sitter och letar dator nu (igen) och de har jag ju aldrig gjort förut xD heheh!!Fast man hittar ju ingen.. :(
Men nu måste jag fortsätta leta .. :D hoppas jag hittar nån :P

Hej Då alla Läsare! <3
/linnea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback