You are the sensation of everlasting love ♥

Idag har bara varit en tråk dag :S inte kul!
Har typ bara kollat på TV hela dagen förutom nu när jag sitter vid daton..
Det är ju inte helt bra xD Fast jag har faktiskt varit så duktig att jag har hoppat lite hopprep idag och även gjort lite armhävningar och sit-ups :D det gick ganska bra xD Provade att göra armhävningar med knogarna .. jag klarade att göra 20st men sen orkade inte armarna elr händerna längre xD fast de e ju alltid nått liksom :D
Måste försöka bättra mig och inte bara sitta inne hela dagarna.. men de e ju lite svårt när de inte finns något att hitta på.. :S Hatar att de är vinter för de är inte skönt att gå och ta en lång promenad då så de är ju stycket från listan på vad man kan hitta på..

Nu sitter man och chattar,kollar efter en bärbar data (som vanligt),
lyssnar på musik och tråkar så klart xD heheh xD

Sen nu vid typ halv 8 tror jag de va så ska lilla jag kolla på "Grinch-julen är stulen" :D hiihi kanske låter lite barnsligt men jag gillar faktiskt den filmen liksom hon den lilla tjejen med stora håret är så gullig :D
  
Tror jag tycker om dig! :*
Maby you and me sone?! :D


Tova  

Linnéa, tänkte bara påpeka att det heter "soon" och inte "sone", hihi :)!

2010-12-19 // 21:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback