äntligen!!


Sony Ericsson Xperia X8 (vit)
äntligen fått min nya mobil :D nu behöver jag bara komma på hur den funkar! xD xD
haha det kommer ta långt tid!!! :(
Sitter också och chattar med lite roligt folk :D Alltid kuul vettni :D
men det händer inte så mkt här hemma... :(

IDag i skolan hade vi friluftsdag :D fast det gick ganska bra fast att vi hade massa små barn med i våran grupp :D
Fast det som gjorde de MKt mindre kuul va att de va så himla kallt!! asso det känndes som jag hade två stora Isblock som fötter! (INTE KUUL!!) frysser om fötterna fortfarnade... det är inte bra!
 
Imon då ska man prata inför hela klassen.. inget man längtar efter direkt xD :(
Kommer inte gå bra alls! :( kommer stå där framme och skacka som fasen! :S :S :S

Aja men nu måste jag hitta en video jag kan visa imon .. :D

 Ha de gött!
/linnea

 


Natali  

vadå prata inför klassen? o_O

Vi ska väl inte göra talet imorn? :o :o :o

2010-11-18 // 22:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback