en vanlig dag..

Tjoo Alla "Få" Blogg Läsare!
nu får ni försöka att kolla min blogg mkt oftare så ajg får många fler tittare xD

just nu har jag precis skickat meddelande till min svenska lärare och frågat om jag fick byta ämne på mitt tal som jag "MÅSTE" läsa upp på torsdag! :S:S:S:S: kommer ALDRIG klara de!!! kommer få värsta panik som jag alltid får när jag ska stå inför hela klassen ellä annat folk!

Idag i skolan så hade vi äntligen varan messa efter allt vårt arbete hela veckan... Vi har arbetat men "temat arbets liv" för vi har haft tema vecka.. det gick väl ganska bra på messan men de tråkigt va att de blev så långtråkigt eftersom nästan alla bara sprang runt och fjantade sig och inte kollade på allt vi hade gjort... så det blev ganska tråkigt att står och bara glo i 1 timme... :S

men snart blir de väl att sätta sig vid TV:n och kolla på film :D LOVE!!!!! <3<3
Kommer nog bli att man kollar på "twlight"  :D<3


hejdå! <333
/linnea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback