HeejsanSvejsan

Idag då skulle man haft träning men kände att jag inte va riktigt frisk för de så jag gick inte på träningen.. Men vi va hur ellä hur tvungna och åka till vimmerby och hitta inneskor som jag kan ha nu undertiden när vi har träning inne och när vi har idrott om det  skulle behövas såklart xD


Blev ganska nöjd med dom skorna vi hittade :D Dom e inte dom finaste/snyggaste som finns enligt mig men dom är skit sköna iallafall och det är huvudsaken i detta fall :D


Sen passade vi även på att kolla efter en ny mjukiströja för den jag har hemma e liksom lite liten..
Mobba inte hur jag står.. Har ingen aning om vad jag gör..
Men sen när vi köpt den så kom vi på att jag hade ju beställt en prolympia-mjukiströja som kommer komma snart(troligen) om dom nu har skickat iväg beställningen än från skolan...  Hoppas den kommer innan man slutar 9:an där iallafall xD Fast den kommer säkert komma någon dag innan man slutar bara för att jag skrev så xD HAHAH! Fast jag har varit riktigt smart.. Jag beställde stl:"L" det kommer nog va så stort så att typ minst 2st av mig får rum i den xD HAHAHAH kommer ju se helt löjlig ut då!!

Sen har jag även köpt "Nya" hörlurar till min nya mobil..dom som va till mobilen passar inte mina öron och dom till den gamla kan jag inte ha till denna mobil..


Ingen som vill hitta på nått imon?
Har såå tråkigt nu och kommer ha de imon oxå eftersom jag lovat att städa lite på mitt rum imon.. mamma störs sig på att de e stökigt..
Så kommer ha tråkigt tills jag ska till Ungdomsgruppen på kvällen sen :D Vi ska kolla på film då och äta lite godis och mysa framför filmen :D
Misstolka inte när jag säger "MYSA" X) Tror det skulle bli en komedi :P Passar mig perfekt eftersom jag inte är nån sån person som gillar skräck och sånt XD
Hahah! blir det skräck så vet jag nån som kommer skricka och gråta som en galning! «Lilla Jag!» HIHIHI!


Underligt idag blev det faktiskt ett ganska långt inlägg xD fast det är alltid kuul :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback