Lördag!

Dagen börjar med att man går upp redan vid "05.50" fråga inte ens va jag gjorde uppe så tidigt, för jag har ingen aning!
Idag så är man så duktig att man har spillt ner alla sängkläder med dricka :S HAHAH smart jag är !!!

och då sa mamma att jag skulle hålla koll på tvättmaskinen under tiden dom va borta och jag är ju smart och glömmer bort att jag skulle hålla koll x)
så tvätten hade bara luggit och väntat på att jag skulle lägga dom i den varma torktummlaren men dom fick vänta nästan 2 timmar innan jag kom på att jag hade glömt dom xD
sååå snäll man är mot sina sängkläder xD

Snart blir de väl att man får börja plugga lite till på So OmLäxförhöret som man har på onsdag och det värsta är att de är om "kalla Kriget" och jag kan inte ett piss om det fasta tt vi har läst om det nu sen vi började skolan och även gjort ett arbete inom det men jag kan de ändå inte !!!!  
vore mkt lättare om man kunnde lite om det innan!




/linnea x)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback