Nervös!!!

Ojj! har glömt bort min lilla blogg lite ser jag!
Va nästan 1 vecka sen jag bloggade senast xD
Just nu sitter jag här hemma och väntar på besked om vem som blir lucia! börjar bli nervös för de finns ju chans att jag blir lucia .. Och det gör mig rädd!! Ångrade mig redan när vi hade tagit kortet som skulle ut i tidningar! men aja händer de så händer de och jag får göra de bästa av de då xD
Fast hoppas de blir nån annan men visst vore de kuul å blir fram röstad av målilla  :P

Sitter även och pluggar till musikprovet .. Sattsar på VG så de blir å PLUGGA,PLUGGA! :D (tummen ner!)
Kommer nog inte gå så bra på provet..men får hoppas på de bästa!


Nu är de även att jag har börjat gillat percingar i läppen :D vill ha de oxå :D men får inte de för mamma (inte inte frågat men känner henne!)
 hade ju då tänkt mig nått sånt här :D
Skulle jag passa i de? :P


Fick percis veta vem som blev lucia! Isabell Elofsson blev de :P Grattis till henne :D


/linnea :D






Du är söta gumman jag gillar dig mucket!!! puss. <3

2010-12-01 // 17:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback