maby it´s not too late..

varit och ridit idag på specialidrotten :D skiit kuul!! hahah <3
Vi fick rida i skogen och det va kuul :d och dert bästa va att jag kom upp på hästens rygg hur bra som helst :D

fast jag fick lite hjälp men jag kom upp uutan att behöva ställa mig på en pall :D (TUMME UPP! )
Natali och jag ska på en gratis ridlektion på höstlovet :D kuulkuul! fast lektionen är i bara 30min och vi ska ända till åseda så man önskar ju nästan att den va längre :D

Som vanligt sitter jag på facebook,lyssnar på spotify,msn och fixar bilder :D
på facebook pratar man då med en som heter pontus ^^ skön kille :D (misstolk) xD
Medans man skriver nu då så sitter man och sjunger vilket inte är så konstigt jag äger ju liksom på att sjunga :P (ellä inte!)  HAHAH!!!
nu kommer lite bilder från när jag va i mörlunda i helgen och va ute och tog lite kort :D <3





 palla inte lägga upp fler för liksom de e seegt at ladda upp bilder :P haha

// linnea <33



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback