svenska...

sitter i skolan nu och har svenska :S inte så kuul!*
vi håller på med en argumentations uppgift och det jag skriver om är " betyg från år 6" jag är tydligen emot de.. fast igentligen är jag ju inte det..

Sen ska vi har CP engelska... vi ska läsa inför hela klassen! "flämt!" kommer jag aldrig våga och vi ska prata så nära 5min som mäjligt och min text är knappt 2min... kommer nog få  IG :S :(
Har inget mer att säga liksom och det är juäät svårt att komma på saker om sin familj som man vill söga högt inför alla...

hoppas iallafall på att det går bra. _:D
fast de kommer det ju inte gör man man kan ju alltid hoppas. :D

fast ju bodde jag nog gör klart uppgiften innan tina kommer och ser att jag inte jobbar S:

Hörs och ses <3

//linnea



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback