gymnasium val.... :S HATAR DETTA!!

Nu sitter man här igen och letar gymnasium... fast jag tar ändå lite tid till min "lilla dåliga" blogg :S
Kollar efter ett gymnasium som jag ska börja på nästa år och just nu lutar de åt att jag ska söka till vimmerbygymnasium som
"första handsval" och då e linjen handel.

Förut har den alltid varit media fast nu ska dom ju lägga ner en linjen i hela sverige så då får de bli Handelsprogramet.:D funkar det oxå :P

Sitter även tänker på vart jag ska praoa och jag tror nog att det blir i vimmerby på cubus om jag nu får praoa där vilket jag hoppas jag får. :D


Imon kommer denna söötnos :D ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

kommer vara med henne tills på tisdag :D♥♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback