OMG! SKOJA!!

Hej nu sitter man här :D Kollar på 16 and prenent :D Det är bra så man får ju se hur jobbigt det kan vara att vara tonåring och bli med barn.. Fattar inte redigt hur dom pallar.. Jag skulle inte redigt vet vad jag skulle göra om jag blev gravid.. Man vill ju helst inte bli mamma när man fortfarande går i skolan liksom.. Allt blir mkt svårare då!

Jaja nu går vi till går dagen :P
Nilsson och jag cyklade mkt! Vi syklade förbi skolan,till speedwaybanan,till gårdveda,förbi gårdveda gård,för bi bäckeby bondgård ( nästan vid älgparken utanför målilla) och sen till speedwayvanan igen och sen hem till dalsbacken :P HEhe! Grymt kul men det var jobbigt att cykla så långt eftersom jag cyklade på rogers herrcykel :D
HAHAH!
IDag blir det väl kanske att gå på majelden senare i kväll :P Om det nu är nån :S HAHA!
Blir ju även att nu efter maten dra bort till nilsson och vara med henne :D Gött Mos!! Vi fotar nog säkert,ute och cyklar och går,solar kanske om det är varmt XD,och slappar :D
<Bättre kan man inte ha säger jag!>

Gammal bild på mig och natta :P
Kommer komma en bild bomb senate i helgen på dagarna med natta och sen kommer det komma massa bilder på fb oxå :D <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback