Svar på ännu en kommentar :D

ines om Shopping i Kalmar :D Vilket betyder EXTREM BILDBOMB!:
förlåt men du kan inte tänka dig o sminka dig elr ?:P
tror du skulle passa i det :)
men ta inte det som en dum kommentar !!
kram
SVAR: Hej Ines!
Jag använder foundation och det tycker jag nästan räcker.. Jag har nästan inte tid för att sminka mig på morgonen för det är 3 av 5 dagar i veckan som jag inte ens hinner ta på foundationen :> HAHA!
Men visst jag kanske skulle passa i det,det är ju ingen som vet eftersom jag inte änvänder mkt smink :P
Självklart tar jag inte det som en dum kommentar! Det är bara att många kommenterar att jag aldrig har mascara och så.. men jag vill typ inte eftersom då kan man ju inte vara i ögonen och klicka utan att tänka på att man kanske ser ut som en tvättbjörn sen X.X Och sen är det så att jag gäspar mkt och jag får massa tårar i ögonen och då måste jag ju torka bort dom.. vilket kommer göra att jag smetar ut hela skiten!
Så jag skippar nog at börja med mascara,allt blir bara jobbigt..


Petter  

Men kan du bara inte sminka dig och lägga ut en bild ? du behöver ju inte ha det på din fritid! :D

Kram från en av dina läsare.

2011-05-01 // 00:35:09
Frida  

Det finns ju vattenfast mascara Linnea! :D ♥ Kram.

2011-05-01 // 08:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback