Svar på kommentar :D

Anonym om Flumm video -.-:
gör en video där du sjunger också! =)
SVAR: Hehe jag och natali har tänkt att vi ska göra en video när vi sjunger tillsammans XD men vi vet inte vad för låt och så.. Men det är inte säkert att vi filmar,eftersom det ser dumt ut när man sjunger :P
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
29 April, 15:27  
Petter om Flumm video -.-:
Jag vill att du ska visa om du bakar nått hur du gör och vilka indgridienser det kan va bilder eller videos! =)
 SVAR: Hahah jag är inte jättebra på att baka men liksom jag kan försäka göra det nån gång :P Får ser när jag har lust att göra det bara :D
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
29 April, 15:26  
Anonym om Flumm video -.-:
När kommer den nya kategorin? :D

SVAR:
Den nya kategorin kommer komma i helgen någon gång :D Jag har redan gjort en sak som någon bad mig att göra.. den ville att jag skulle filma när jag dansade P: JAg drog med min min kusin in i videon så jag hoppas det blir liksa bra :D
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
29 April, 15:20  
anonym om Flumm video -.-:
en bild där du och din kille pussas?=)

SVAR: Hehe :P Har fått den frågan förut,men visst det ska jag väl kunna försöka fixa :D Ska bara komma ihåg att ta kort,för jag är som jag är X) Glömde ta massa kort sist när jag var i ankarsrum XD
29 April, 14:38



Anonym  

pussades/hånglade du och rasmus när du var där sist?

2011-04-29 // 23:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback