Oboy ^^

Hejsan!
Idag i skolan så fick vi besök av Handels 3:an och dom frågade oss om vi ville bli nollade.. Och typ alla skrek ja xD Jag svarade inte alls ^^ Jag får se om jag ska va med och göra det sen när vi vet vad det är vi ska göra.. För tror inte jag går med på precis vad som helst XD

Nu sitter man och kollar på True Talent :)
Finns en del duktiga personer! och jag säger verkligen att man dömmer folk efter utseendet.. Om man ser en jätte kraftig/tjock tjej elr kille så tänker man direkt att den inte kan sjunga.. Men i många fall så har man fel..
Så detta är ett bra program eftersom man röstar efter rösten och inte hur personen ser ute,ålder,kön,bakgrund.

Gjorde mig en kopp varm oboy förut :) Skakade lite mjölk till oxå och la över :) Det blev gått :D

Va även lite ego och tog kort ^^
MED GLASÖÖGON :O:O



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback