Dan Före Doppare Dan :D

Idag är det alltså den 23:e december och jag tror alla vet vad det betyder.. DET ÄR JULAFTON IMON :D YEAY!!!
Idag har jag varit glad hela dagen :D Vet inte varför men kanske att det kan vara för att jag blir 16 inatt :D Vid 02.36 för att vara exakt ^^) YEAY! Fast det värsta med att fylla så här sent på året är att ganska kort tid efter jag fyllt år så blir dom som är födda samma år som mig ETT ÅR ÄLDRE och då känner man sig liten :( Inte så kul...
Men skit i det nu :)
Har rätt så nyligen blivit klar med att klä våran fina gran ^^ Full med massa kulor och annat :) Och självklart så måste man ju har godis i granen :D Inte någon redigt julgran om man inte har godis i den (: Heheh!

Förut idag har man varit ute och gått :) Blev tyvärr inte så jätte lång promenad som jag hade tänkt mig eftersom jag fick värsta magknipen efter att jag bara hade varit ute och gått en liten stund. Va inte så kul att behöva gå hem när man planerat en långpromenad runt om i Målilla :) Hade nästan tänkt att gå upp till Gårdveda men det sket sig ju det oxå.. Men jag får väl imon efter Kalle Ankas Julafton, gå ut och gå med Isor imon :) Hoppas att han vill det, för känns som att man kommer behöva röra sig en hel del efter julen! Alltid då som man lägger på sig XD HAHAH! Det är det SÄMSTA med julen xD Annars är allt bra förutom att man lägger på sig som sagt :) HAHA!

Asso seriöst.. Nått fel på mig är det idag.. Jag sitter och ler och skrattar under tiden jag sitter och skriva :D HAHAHAH! Snart tänkte jag går ner och duscha och svalka av mig XD Och sen blir det att sitta med sista julklappen! Julklappen till min kära morbror måste bli klar ikv.. Har faktiskt inte ens tänkt på vad jag ska ge :O GAH! PANIK PANIK! Nått kommer jag iallafall att komma på :D Har faktiskt en liten liten ideé på vad jag kan ge :D

Sen ikv blir det självklart lite prat med min kära pojkvän :D<3<3<3 Alltid lika kul :D<3

Har inte lagt in bilderna på våran gran (gör det imon eller nått tror jag) så slänger in bild på mormors julgrad ist ^^ Den vi pyntade igår vill säga!

Smockfull med grejer får man väl säga :D hahah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback