7th Heaven in my ❤

Heeej :> Känner att jag har blivit lite bättre på att blogga ^^) Gött ju!

Just nu sitter jag och tittar på 7th Heaven och kollar i Ellos nya vårkatalog som kom med posten idag ^^ Har hittat lite just nu och sen ska jag be mamma kolla vad för grejer jag har hittat så får vi se vilka grejer hon går med på att köpa ^^ Och som vanligt när vi går igenom vad jag har hittat i kataloger så hittar jag alltid fler saker som jag missade första gången jag kollade ^^ HAHA! Smart tjej ^^


Idag har man varit rätt slapp på förmiddagen men runt klockan 15 tog jag mig i kragen och satte mig på cyklen och och cyklade till elljusspåret och sprang den rundan ^^ Pappa sa att den är ungefär 2,5 Km lång och jag sprang på 19min ^^ Tycker det är rätt bra men om det hade varit lite mindre kallt i luften så hade jag nog säkert orkat springa lite fortare :) Har tänkt att jag ska försöka klara det på kanske 15min om några gånger när jag har lyckats få upp konditionen lite ^^

Ikväll blir det inte att vara uppe så sent eftersom att imon vid 9 tiden på morgonen drar man med mamma och pappa till Västervik för mamma ska till sjukhuset och vi ska passa på att kolla runt lite efter lite fynd på mellandagsrean ^^ Jag ska bland annat kolla efter ett objektiv till min systemkamera, blir nog 55-200mm elr 70-250mm :) Beror lite på vad som finns ^^

Men nu ska jag försöka att konsentrera mig lite mer på serien ^^
Ha det gött så höres vi imon eftermiddag/kväll :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback