SmartTjej95?!

Hej (*-*)
Kom precis på att det e fredag idag ^^ "SMART TJEJ JAG VET" :P

Idag har man faktiskt inte gjort så mkt mer än att suttit hemma ^^ Jag skulle nog faktiskt kunna vara ärlig om att jag idag nog har sätt 5-6 filmer..  HAR JAG INGET LIV ELLER? JAG VET IALLAFALL INTE XD
Man jag har faktiskt varit ute en liten snabbis i förmiddags och provat det nya objektivet för att kolla hur långt jag kunde Zooma ^^ Kan säga att jag e rätt så nöjd ^^ Det ända som behövs nu är att köpa en större väska, för kameran får knappt plats i väskan när man har nya objektivet på :/ Så då blir det att inskaffa en lite större väska, och då blir det en redigt väska som man kan ha all utrustning i skulle jag tro!

Just nu sitter jag och kollar på The Cheetah Girls ^^ Fick ett sånt ryck och ville kolla på lite Disney filmer ^^ HAr inte så mkt tecknat vilket betyder att det blir HSM och Cheetah Girls  och några till som gäller ^^ Det är rätt kul att titta på faktiskt ^^
Sitta och kolla på film, blogga, dricka Coca Cola Vanilla och tänka på min älskling ^^)

Morgondagen kommer bli bra :D :D Då kommer min kära Rebecka hit och vi ska vaka in det nya året tsm ^^ Kommer komma upp lite bilder här ibörjan av nästa år ^^
Oj va långt det låter tills dess, fast det är ju faktiskt bara minder än 2 dagar kvar :)
Hehe sen är det hejdå 2011 och hallå 2012 :D Hoppas att det året blir lika bra som detta :)

Blir nog att jag bloggar lite imon under dagen eller kanske bloggar lite när Rebecka är här om vi sitter vid daton^^ Fast jag tror nog att vi mest kommer sitta och käka godis och kolla flm och TV :) Har några filmer här hemma som jag tänk att vi kanske kan kolla på eller så kollar vi på filmer som går på TV :D För det brukar gå hyffsat många filmer på nyårsafton :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback