Vet ni??

Vet ni vad som jag VERKLIGEN ÄLSKAR att leta efter på nätet..?
UNDERKLÄDER!
Bhar, trosor, grymt kul att kolla runt på olika sidor och hitta saker man verkligen vill ha och saker som är så snygga!
Att handla underkläder är nog det som jag älskar att göra mest förutom skor då ^^ Skor är oxå något jag älskar att handla, speciellt SNEACKERS! Vore så coolt och snyggt att ha egen designade sneackers!
Någon som vet någon sida där man kan göra det??? Skulle verkligen uppskatta om ni visste nån :D :D :D Skulle helt klart beställa skor då :D <3333333333333

Dagens sysselsättning är att kolla runt efter kläder, underkläder, skor, och liknande grejer ^^ Senare ikv kan jag vara snäll och kanske lägga upp bilder på saker jag hittat som är snygga :D<3
Det gillar ni kanske? ;) Hoppas det iallafall ^^)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback