Har ingen rubrik idag XD

heeeej! va någon dag sen jag bloggade nu men jag har inte haft tid att blogga för liksom jag har varit men Nilsson hela dagarna ;)
Idag har jag varit med henne och igår -.- blir mkt att vara med henne när hon är onsdag-söndag XD men de e alltid kul :D Älskar att vara med henne för vi har alltid så kuul,fast att vi bara sitter och tråkar framför tv men de e kul men varandra som sällskap :D ÄLSKAR HENNE! :D <333
Försöker även få folk att börja messa med mig men de verkar som att ingen vill de ikväll :( försöker bl av med mina sista sms nu eftersom att de ändå e sista dagarna så det är bara att smsa hur mkt ni vill till mig dom närmaste dagarna :D svarar på alla sms :P

Just nu sitter jag och kollar på big brother :D tycker de e bra men att det var bättre förr när man var liten XD

Just.. imon elr på söndag så kommer det komma en liten video på när vi spelade bowling i torsdags :D ni får ursäkta för att jag failar och suuger på bowling men det får ni ta ;) Det kommer även komma några bilder och resten kommer komma upp på facebook :P
Videon är för er som inte vet vad disco bowling är -.- bland annat Rasmus visste inte vad de var,så därför spelade jag in en video för att visa vad just disco bowling är eftersom att det är roligare än vanlig bowling XD tyvärr så förstörde ju jag videon p.g.a att jag var så dålig och ramlade in i väggen hela tiden XD NI kommer fatta hur jag menar sen när ni kollar videon :D
Nu pallar jag typ inte skriva mer för jag tycker detta räcker :P
Men jag tycker att alla som har mitt nummer kan smsa :D Smsar typ med vem som helst :P
Älskar Dig! <333 :*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback