Svar på kommentar :D

Anonym om Wierd målningar på armarna och fingrarna x):
sluta skriva XD gubbar. dom ska man ha när man skrattar mycket och jag tvivlar på att du gör det för att "du gjorde ett bra jobb". du överdriver med smileysar överhuvudtaget!
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 78.69.194.5


Svar på kommentar :
Jag får ofta klagomål på att jag gör för många "XD" gubbar,men de e bara sån jag är..  jag skrattar inte hela tiden men gör ända såna gubbar för att,jag älskar/gillar att göra den gubben och andra smilisar HELA TIDEN och jag tycker att ni kan störa er på de hur mkt ni vill men jag kommer nog ändå att fortsätta göra såna,för de e den jag är.. Linnea som älskar att göra "XD" gubbar -.-


När jag får en kommentar så kommer jag göra såhär ibland om de e nått som jag behöver svara på elr helt enkelt vill att ni ska veta av..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback