Dag 7 - Min Bästa Vän

Min bästa vän!
Det är helt klart mig kusin/syster Nathalie Nilsson :D <33
Hon betyder otroligt mkt för mig och de kommer hon alltid göra vad som än händer!!
Vi har kännt varandra sen jag bara va ett par månader gammal och jag är otroligt glad att jag är släkt med just dig för du är världens bästa kusin! :D<33

Lite info om Nathalie :
Heter Natalie Elsa Hilma Nilsson och bor i Västervik.
Hon har en pojkvän som heter Robert "Bobba" Dahl.
Hon är född 1994.
Hon är blond,men just nu brunhårig typ.
Hon är totalt galen och blir bara värre och värre ju äldre hon blir x) :D
Hon är otroligt snäll och bryrs sig alltid om en!
Man kan aldrig åta bli att ha roligt med henne för att hon e så flumm x)











Älskar dig natta! <333 :D






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback