Frågestund :D



FrågeStund! Du som läsare får fråga mig precis vad du vill.. De ända du behöver göra är ju så klart kommentera xD

Här kommer lite frågor.. :P Har tråkigt så..

är du lycklig? :)
Ja, de är jag tycker jag :P

Ditt drömresmål?
Mitt drömresemål är nog att först å främts ta mig utan för sverigen :D sen kvittar de nog vart i världen jag hamnar :P

Favoritfilm? :)
Har så många att välja mellan så kan inte säga någn speciell fovorit men kanske typ Harry Potter,Twillight..

vart bor du?
Målilla,Småland

har du kille? 
Nej :P :S 

har syskon?
Nej, jag är enda barnet :P

det bästa du vet på sommaren?
Jag vet faktiskt inte.. men kanske för att man slipper den kalla vintern och sånt :P Gillar ju även att man slipper ha massa kläder på sig 

hur gammal är du??
Jag är 15 år xD blir 16 om undefär 11 månader xD

Varför började du blogga?
vet inte, för att jag ville testa antar jag väl :P 

Intressen?
Fotboll,blogga,läsa,sjunga,ute och gå,springa,kompisa och börjar gilla shopping oxå xD blir allt mer som en tjej :D

har du en tatuering ?
Nej de har jag inte xD Hade tänkt att jag kanske ska skaffa någon när jag skaffat barn xD Liksom deras namn skrivna på min handled :D Tycker de e så gulligt :P
 
är det din bild i headern?
En kompis som gjort den xD

kan du visa ditt rum?:)
INte idag, kanske någon gång framöver xD har ingen bild liksom xD 

Hur många läsare har du ?
Jag vet inte xD kollar inte så ofta hur många jag har XD

Har du många komentarer per dag ?
nEj de e typ ingen som kommenterar men de e sak samma :P kul att sitta å skriva liksom bara :P

Är du gravid?
Hahahahahaha, jag skulle inte tro de xD hehe Vill inte bli de nu liksom XD tycker jag är lite ung liksom xD

Har du någon favorit efterättspaj?
Nej, jag äter inte efterätt så har inte favorit xD



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback