I wonna be forever young..

Visste du att..

att jag vill ha - mysiga hemmakvällar och sommar :D
att min senaste kyss - aldrig hänt XD
att jag lyssnar mest på - det som jag laddar ner i mobilen :P
att jag pratar - inte nu ..
att jag inte gillar - tråkiga dagar och bråk

att min första riktiga kyss - aldrig hänt
att jag avskyr när folk snackar - om sånt som är helt fel..
att kärlek är - det sämsta som finns :(
att jag gillar att - sova,mysa,fota
att jag alltid kommer att - sjunga,fota,skratta
att jag är hemligt förälskad i - min gamla nalle :D
att sist jag grät var - igår :'(
att min mobiltelefon är - Cp :S
att när jag vaknar på morgonen - vill jag somna om igen direkt
att innan jag går och lägger mig - säger jag godnatt
att idag har jag - varit med nathalie <3
att jag just nu tänker på - dig,nationella och en hemlig sak
att i kväll ska jag - s o v a
att i morgon kommer jag - va i skolan :S
att jag hoppas - att jag lyckas med alla mina mål :D

Har du:
Någon som förstår dig? alltid
Någon som du saknar? absolut
Någon som du hatar? nej,inte va jag vet
Vem kramade dig senast? nathalie
Vem pussade dig senast? nathalie XD
Vem ringde dig senast? nathalie
Vem ringde du senast? mamma
Vem var du hemma hos senast? nathalie
Har du några kärleksproblem? nä inte direkt XD
Har du pratat med någon idag? haha, jaa verkligen
Har du gråtit idag? heheh nä XD
Har du skrattat idag? ja

Jag:
Är singel? jaoooo
Svär ofta? nej
Sjunger i duschen?  aaah alltid :P
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? kanske de XD
Skrattar åt dina egna skämt? har hänt :P
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? nja kanske :S

Har du:
piercingar? ne, men vill!
Syskon? nää
Jobb? håller mig till skolan så länge..
För många vänner? kan man aldrig ha
Rymt hemifrån? nej
Färgat håret? nej
Bra självförtroende? kan inte påstå de
Sagt "jag älskar dig" till någon? jaa :)
Varit kär? aldrig
Gjort något olagligt? ah
Somnat i skolan? en snabbis XD
Brutit ett ben? nooo
Tappat bort mig i min hemstad? nej
Sett en fallande stjärna och önskat? verkligen
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? jao
Smugit ut utan lov? naj
En hemlighet som ingen annan vet? jaa, har väl alla.
Sovit en hel dag? absolut inte
Somnat gråtande? jopp
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? haha, nää
Blivit generad inför folk? javisst
Varit kär i någon utan att säga det till personen? inte kär men gillat :P
Ätit musslor? nepp
Varit på en festival? nä XD
Haft ett förhållande i under en månad? haha nä
Blivit kallad player? nej
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? egypten elr nått om typ 2år :D
Ska du göra i helgen? nästa helg? va hemma elr åka till nathalie :D
Har du för kläder på dig? myskläder :P
Gjorde du igår? va med natta :P

Ska du göra i sommar? njuta av värmen för en gång skull XD
Åt du senast? godis för typ 5 timmar sen XD
Har du för mobil? xperia x8
Vad köpte du senast? godis för nån dag sen
Skulle du gjort om du såg ett lik i skogen? skrikit och svimmat


Vem/vilka:
Slog du senast? nathalie
Fick du sms från senast? rasmus
Pratade du med? mamma
Skulle du kunna göra allt för? familj/släkt/vänner/min syster
Var du med senast av det motsatta könet? ingen XD
Kan du lita på mest? alla typ :D
Vet mest om dig? typ natta e och natta n :P
Sov du tillsammans med senast? Mig själv :P

Allmänt:
Har du pussat en groda? blä nä xD
Kan du hjula? neej
Biter du på naglarna? aa men ska sluta!!
Är du EMO? nej
Vad skulle du göra om du vann en miljon? system kamera,resa,spara,shoppa.
Skulle du kunna hoppa fallskärm? nej för höjdrädd
Har du sjungit inför publik? nej XD
Följer du mode? nja de kan jag väl inte påstå
Är du hungrig? nä :P
Är du blyg? aa när de e nytt folk :P




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback