I´m crazy or not? That is the question!



Jag har en liten fråga till er..
Är jag galen som inte har badat än iår? Liksom det är första Augusti i morgon och jag har inte badat.. Det närmaste jag gjort är att stoppat fötterna i vattnet :O
Fast ni som känner mig vet att jag är en redig badkruka.. Jag är nog ungefär som hunden på bilden här ovanför om jag inte till och med är värre!!!
Men jag har ju sagt att jag ska ändra mig.. Jag lyckades nog inte så bra med det ... Elr vad tror ni?
Får väl se om jag tar ett dop nu innan skolan.. Måste bara hitta nån att bada med först!
Nån som vill kanske? :D Säg bara till i en kommentar då! Men jag vill gärna att jag känner er! ;)

Nä men jag har iallafall inte badat och tänkte meddela det till er bara för att ha nått att skriva om!
Har bloggtorka som man brukar kalla det.. xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback