Svar på kommentar :)

Anonym om Sååå Fiiint <3:
Ni verkar ha sån fin vänskap, önskar jag var din vän. Min vän är inte snäll.. Ibland slår hon mig till&med. Men jag vågar inte säga ifrån. Kan du hjälpa mej?....

Svar: Oj då! Enligt mig och troligen andra så verkar inte hon vara någon jätte bra vän.. OM hon slår det medvetet och inte på skoj så är det inget bra!
Jag och Nuttis brukar slå varandra ibland men det är bara på skoj och vi menar aldrig illa med det..
Men jag tycker att du bara ska säga precis som du tycker och tänker om henne och säga att om hon inte bättrar sig så vill du inte var vän med henne.. För man ska inte vara vän med nån om den är elak mot en.. Det är bara fel och det är inte redig vänskap!
Hoppas jag va lite till hjälp iallafall! :)

Jag vet tyvärr inte vem du är eftersom du skrivit dig som anonym så jag vet inte om jag känner dig elr om jag ens träffat dig elr om jag vet vem du är.. Och det betyder att jag inte ens kan lära känna dig! Om du vill så får du gärna kommentera vem du är och allt det så kanske jag kan hjälpa dig igen om det är nått! Jag lovar att jag inte ska lägga upp kommentaren på bloggen utan bara ha den för mig själv! 

Ha det bra så länge och hoppas allt löser sig!
Skriv gärna en kommentar om du har löst det med din kompis!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback