Shopping,dagen med mera :)

Hej alla mina läsare!
Har inte skrivit något redigt inlägg på nån dag så får gör det nu tycker jag!
Idag har jag varit i Vimmerby och lämnat in min systemkamera på lagning på Expert. Får tillbaka den om tidigast 2 veckor. :( Det gillas inte!
Handlade ändå lite oxå när jag ändå va där ^^
Här kommer det :)

Godis :)
Nya Converse :)
Bär i lösvikt ;;P HAha skoja bara :) Det är naturgodis :D
Ny film :D

Just nu sitter jag faktiskt och kollar på filmen på datorn,finns inget annat man kan göra..
Men ska lite senare gå och lägga mig och sova ut ^^
Sitter även och tänkter enormt mkt..
På kärlek,vem jag gillar,vem som gillar mig på riktigt,hur det ska bli med kompisar,med skolan och massa annat.. Har börjat fundera om sånt väldigt ofta har jag tänkt! GUUUD! Sånt är deprimerande att tänka på!


Nu ska jag inte skriva mer utan fortsätta kolla på filmen och sedan sova ^^
Ha det gött och sov gott :D
Godnatt!


Tilda  

Snygga skor Linnéa! :)

2011-07-26 // 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback