Shit day!

Hejsan alla goa och glada!
Sitter i mitt rum och har super tråkigt och vet inte vad jag ska hitta på! Har jätte ont i min rygg och mage idag så e inte på topp humör!
Lyssnar på låtar jag har tagit från youtube :) Cover låtar e shit kul!!
ME LIKE!
Händer inte nått speciellt nu idag.. Blir nog att cykla cykelbingo med mamma och morbror sen :) Annars blir det bara att slappa!
Får se om jag orkar ut och ta en mini promenad själv,kan ju inte gå med Nuttis idag för hon är i Danmark över dagen! FUBBIGT! Åka till nöjesparken Bakken! Guuuud det vill jag oxå!
Någon som bjuder med mig dit? ;)

Jag känner faktiskt för att vara flumm och grazy idag XD Men ingen att flumma med :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback