Dag i hultsfred

Idag har jag varit och hälsat på min farmors syster ^^ Ganska kul faktiskt! Inte ofta man träffar henne :P
Sen åkte man till Willys och handlade lite där idag igen xD
Jag köpte bara lite godis tills ikv XD
Men känner inte för att äta.. :X

Nu kollar jag på andra avenyn :P KUl KUl!
Fast jag funderar på att snöra på mig converse elr joggingskor och gå en promenad själv :P Mamma känner inte för det för hon är för trött xD
Vet bara inte vart man ska gå ut och gå?
Funderar på att gå elljusspåret men det är lite läskigt att gå själv där så tror jag skippar det..
Blir nog att bara gå lite i samhället isåfall ;) Kul! Seom det är någon rörelse här i målilla xD Alla är väl kvar på Öland tills imon XD Men liksom nån måste det vä finnas kvar iallafall? Men kanske inte är så mkt folk ute just nu med tanke på att klockan är 21.10,och dom som är kvar i målilla är nog säkert bara äldre folk och dom sitter ju inne nu och kollar på tv elr så sover dom!

Men nu har jag inte mkt mer att skriva för stunden så kanske gör ett litet inlägg till senare ikväll innan man ska sova bara för att uppdatera lite ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback