Läskigt!


Shit vad läskigt om man såg en sån här smal kvinna/man!
Skulle jag fasen bli skit rädd! Dom ser ju läskiga ut!
Och det västa är ju att dom säger att dom är jätte feta och att man själv är jätte smal!
Även när man jämför storleken på t.ex. låren och ser att man har 2 gånger så stora lår som den andra så säger dom att man är jätte smal och att dom är tjocka!
Det är faktiskt ganska irriterande när dom gör så! Jag vet att dom är sjuka men ändå! Dom är ju inte nått bra exempel för små barn! Kanske är därför som många i våra ålder inte vill äta alls.. För att dom har sätt folk som är jätte smala och fått för sig att det är så man ska se ut! Men det är helt fel! Man blir jätte sjuk om man inte äter!

Jag va en sån person som har kunna äta hur mkt som helst utan att spy! Jag har kunnat äta precis vad som helst utan att må dåligt ett dugg! Men för ett tag sen så bara fick jag svårt att äta! Det har inget med att göra att jag vill bli lite smalare! Det har bara att jag fick svårt för att äta och det är inte bra om man inte äter frukost! Frukost är viktigaste målet på dagen! Så det är inte bra om man inte äter då! Ibland skiter jag i att äta och ibland dricker jag bara en liten mugg med fruktsoppa!
Ibland kan jag äta middag klockan 13.00 och sen äter jag inget förens klockan 14.00 dagen efter! Bara dricker lite,inget annat alls!
Det är inte bra alls! Absolut inte om man skulle göra det ofta! Fast det är inte bra om man gör det en gång!
Börja aldrig avstå från att äta! Tillslut kanske ni blir som nån av dom på bilden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback