Utkast: Juni 30, 2011

 Har precis varit ute och vinkat hejdå till grannarna för dom satte fast husvagnen på bilen och drog iväg mot Berin och Prag! :) Som varje år vill säga :P
Blivit som en liten tradition att jag jämt går ut och säger hejdå till dom när dom ska åka iväg på semester :P

Nu sitter man här hemma inne där det är svalt!
Allt för varmt för att orka vara ute! Vore skönt att sitta ute och sola men nä,jag tål inte solen så bra så det sket sig!
Men funderar på om jag kanske ska gå ut och med mina traxiga tights och ta lite kort för kanske sista gången med min digitalkamera!
För imon efter jag har jobbat så drar man till vimmerby för kanske lite shopping om man hittar nått och öven för att köpa en systemkamera! :D Pappa är så snäll och lägger ut dom pengarna som saknas för att jag ska kunna köpa kamera nu under sommarrean! Biligare då ju!
Så nån tusenlapp lägger han ut och jag betalar tillbaka när jag fått min lön från hultsfred kommun i slutet av juli! XD
Funderar även på om jag kanske ska ringa till nån och bara prata lite! Så jag har nått att göra liksom! Och det är ju alltid roligt att ringa till folk och prata med ^^ OM man har nått att prata om vill säga ;)
Men just nu har jag inget mer att säga!
Bloggar kanske senare imon! XD
När jag kommit hem från vimmerby då :P Kommer komma bild på kamera då imon om jag har köp nån vill säga ^^ men håller tummarna för att jag ska hitta en som jag faller för! :D




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback