Dag 3 i vimmerby

heeeejj
nu är jag hemkommen från 3:e dagen på praoen!
Jag är trött och känner inte redigt föratt träna.. men det blir träning ändå.. -.- jobbigt värre!
Känns som att jag kommer få skäll idag från micke bara för att jag kommer gäspa..
Blir att åsa kommer och hämtar mig om undefär 15-20min elr nått sånt skulle jag tro,hon sa någon gång efter 7 så chansar på att det blir vid ungefär 5-10över 6..

Imon är natta ledig så jag får åka till och från vimmerby själv.. Fy på henne! hatar att åka buss själv,gör det bara om jag är så illa tvungen..


Men nu måste jag byta om för annars hinner jag inte innan dom kommer..

kram på er alla!



Saknar dig!


vadå 15-20 min ?! de står att klockan va 6 när du skrev... bra linnea bra

2011-03-30 // 18:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback