Dumma Hals!!

Dumma hals!!
Jag har jätteont i halsen asso det är halsbränna och det bränner jätte mkt!!!! Aj säger jag!
Hoppas det går över snart för jag har inga tabletter hemma och jag får ju ändå inte ta några... :/ Fy va livet ska vara jobbigt!

Imon är det prao och då drar man till Vimmerby och praoar på Ica Kvantum där :D YEAY! hoppas det blir roligt :P
Längtar lite faktiskt,vet inte varför men jag gör det! XD

Nu blir det att kolla på big brother :D Undra vem som åker ut! Kommer inte ens ihåg vilka som är nominerade!
Ojj nu fick jag veta vilka det var.. Roza och Vanessa... fyy jag vill ju ha kvar båda dom! dom är ju liksom lite roliga och så!!
 VS
Vem ska ut tycker ni?? Kommentera och säg vem ni tycker :P



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback