Stor BildBomb!

Här kommer första inlägget i denna kategori :D Yeay!
Kommer inte bli jätte ofta som jag gör inlägg just här men liksom nån gån ibland får det allt ta och bli tycker jag ;P

Tänkte att jag idag bara skulle ladda upp bilder och skriva vad de e för minne med bilden :D
Alla kusinerna samlade :D
Nathalie,Thomas,Maddelene,Jag,Jimmy och Susanne

Älskade att åka pulka när jag var liten ;P Så söt i min overall tycker jag :)

En extremt söt bild på bästa nathalie och hennes halv bror :P SÖTVARNING PÅ DOM!

Mitt fotbollslag när vi va typ 9 år ;) Vi var på cup i mönsterås.

¨JAg var visst lite stollig när jag var liten oxå XD GULLIG BILD!

Nathalie va så snäll och tog min lilla sak som jag låg i när jag var liten XD Vet inte vad de heter!

gillade den scarfen XD pappas :D

Första badet i livet för mig :)

Söt bild på mig när jag somnat under vardagsrumsbordet ;)

Inlägget får avslutas med denna bild på mig och världens bästa kusin och syster :D UNdra vad jag är sur över,nått som är ganska dumt verkar de som eftersom natta skrattar XD Elr hon kanske står och dansar? Vem vet? ;) Älskar dig!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback