Älskar dig!!!♥♥♥

 
Att livet ska vara så jobbigt! Att allt det jobbiga ska komma på samma gång! Att man måste fatta extremt svåra beslut fast att man fortfarande bara är ett barn! Att livet ska vara så orättvist på alla sätt och vis som finns!
Jag gråter och gråter och jag kommer fortsätta gråta hur länge som helst! Jag älskar dig så extremt mycket och j...ag hoppas verkligen att du har förstått det. Du betyder allt för mig och det finns ingen annan som är som dig och det kommer aldrig finnas någon som dig heller!
Att det just skulle hända dig,att det just skulle finnas något som kan göra att du inte mår bra och gör folk illa. Men det kvittar,jag älskar dig oavsett vad som än händer!
Du ska veta att du alltid kommer vara älskad av mig oavsätt vad framtiden säger!
Älskar dig Nilla Gullungen Gungård



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback