Länk bytes dax? D:

Tänkt att börja med ännu en kategori!
Blir många olika kategorier här på bloggen nu,men det är bara kul! :D

Ska börja med kategorin "SAJT BYTE/LÄNK BYTE MED LÄSARE >:D"
Vilket betyder att någon läsare kommenterar att dom vill göra ett länkbyte till sin egen blogg,sin bilddagbok,till sin spotifylista,till sin facebook elr vilken webbsida som helst igentligen :P
Då gör jag ett "EGET" inlägg om just den personen och ger lite positiv kretik vad jag tycker om den sajten och lägger upp en bild på deras header elr en bild på dom :D Sen länkar den personen även mig på din blogg/Bilddagbok/facebook elr vad det nu kan vara.. :D
SÅ KOmmentera bara så fixar jag länkbyte så snart jag ser eran kommentar :D
Kram på er alla! :D<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback