Livet är för j*vligt!!!

Sitter här hemma och gråter i stora floder!
Nilla ska avlivas imon och jag hanterar det inge vidare! Livet är så j*kla orättvist ibland!

Älskar dig nilla och vill aldrig släppa taget om alla tankar om dig! Du är den mest betydelsefulla person i mitt liv! Ingen betyder så mkt som du gör!
Vi gör detta för ditt eget bästa bara för att du inte mår bra! Vi älskar dig extremt mkt hela familjen,men du måste dessvärre lämna oss och att det bara skulle bli efter knappt 7år. Fattar inte hur jag ska kunna leva ett normalt liv utan dig springande omkring mig!
Jag kommer aldrig någonsin bli mig själv igen efter att jag misst taget om dig! Jag kommer gråta mig till tårar varje kväll även om jag igentligen inte gråter,men du kommer lämna ett stort tomt hål i mitt hjärta som aldrig kommer kunna fyllas av nått elr någon någonsin!

Helt nytagna bilder för bara typ 2min sen! Älskar denna katt och kommer alltid göra!
Nilla Gullugen Sötnos Gungård! Du betyder så j*vla mycket för mig så att det inte går att beskriva!!!!!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Tilda  

fy det är inget roligt! :'( katter är dom mest underbara djuren som finns!

2011-05-12 // 19:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback