Morsdag ^^

Jaha ingen bloggning igår? OJdå xD
Händer inte så ofta men nån gång måste ju vara den första.. elr kanske andra? xD

Ajaj nu sitter jag och fixar håret ^^ Det är morsdag idag så pappa och jag har varit duktiga att fixa mat till mamma :D Egna klyfftpotatis,beianessås,sallad och egen panerad snizchel. :D MUMS!
Det blev super gott! Det såg även grymt gott ut tyckte jag :P Mamma blev nöjd och det e viktigaste ^^)
Hon fix sin present redan igår för hon råkade se den när vi kom hem från affären så hon fick den då.
Det var ett blommarangemang som hon kan ha på köksbordet :D Hon blev glad över det för det va en sak som hon ville ha :P

Snart blir det att man ska åka till mörlunda och kolla läget ^^ Nä men ska faktiskt hem till farmor och fika lite (jordgubbar för min del och paj och kaker för dom andra ^^) Det e ju som sagt morsdag och då ska ju pappa fira sin mamma ^^ XD
Men nu måste jag platta håret innan platttången brinner upp xD har varit på i snart 30min utan att jag har plattat xD

Ha det gytt ^^
GLAD MORSDAG TILL ALLA MAMMOR ^^)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback