Regn,regn åter regn :(

Andra avenyn i mitt hjärta :D<3
Sitter och kollar på andra avenyn som ni kanske förstår :P
Älskar den serien och jag tycker det är extremt synd att dom inte sänder det längre! Tror dom skulle få mycket tittare om dom skulle börja med nya avsnitt!

Var som sagt hos farmor idag.. va ute och tog lite få kort,hade tänkt tagit mkt fler med det blåste så mycket så jag kände inte för att vara ute så länge. Men det liksom regnade ganska mycket förut idag oxå fast på eftermiddagen va det mest bara blåst som tur va :D Men det ska vara solsken och massa annat :D
Sen satt jag typ bara inne och kollade på tv och käkade jordgubbar :D Mums! :D :D <333
Men nu blir det inte mer jordgubbar förens till midsommar :P Eller kanske när jag slutar skolan men inte innan det iallafall :D


Funderar även på att dra ut i köket för att hämta lite hallon från kylskåpet ^^) Färska hallon är något bland det bästa som finns enligt mig :D Så underbart goda och saftiga så det är inte sant :D Älskar hallon helt enkelt! :D<3


Men nu ska jag fortsätta kolla på andra avenyn :D
Vi höres imon ist :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback