Sorry för att jag inte har bloggat..

Har inget att skriva idag för är å trött men har inte skrivit på nån dag så tänkte bara säga att jag lever!
Kommer mer info imon från dagarna jag inte har skrivit här i bloggen..
Bland annat om vårat studiebesök som jag,raimo och natali va på igår (onsdags) på Hultsfredsvärmeverk.
Kommer även in någon bild här om jag orkar..Det kommer även komma massor av videosar från idag när vi stannade kvar efter skolan i virserum. Kul dom videorna är! Eller det tyckte jag,natta och arbana! 
men nu ska jag dra och lägga mig..
Godnatt
 Natali,jag och raimo på bussen till hultsfred igår.. ^^ gulligt!
Vi va jätte trötta och alla somnade utom mig ^^ HAHA!
Får inte sova med linser! :(




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback