Tidig morgon ^^

Godmorgon alla som är vakna redan :D Fast godmorgon till er andra oxå såklrat ;)
Nu har man varit helt klar vaken sen halv 6 och det är ju lite väl tidigt tycker jag ^^
Men skit samma xD
Snart ska jag dra mig ut i köket och käka lite frukost innan jag drar mig ner i källaren och tvättar håret xD
Sen drar jag bara upp och blåser och plattar det ^^

Dagen kommer man tillbringa i skolan som vilken måndag som helst :(
Bara jag som gillar denna vecka eftersom att vi bara går måndag till onsdag :D YEay!
HEHE! Sen blir det lite lång ledigt :D
Spexövning idag oxå sen vid 09.15 :P Hoppas vi kommer komma på mycket idag ;)
HAH! Det gör vi säkert ;)
MEn nu måste jag dra om jag ska hinna klart så jag slipper springa till bussen XD
Det gör jag allt för ofta så tänkte försöka skippa det idag ^^)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback