Like Skyskraper,Like it mabe of paper

Dreams!
Ehm.. Tänkte inleda inlägget med nått annat än ett tråkigt "HEEJ" men kom inte på nått så det fick bli ett litet ord bara ^^
Idag har man inte gjort så mkt mer än att gått i skolan ^^ Jobbig tisdag som vanligt men idag hade jag för en gång skull INTE ont i huvudet. Har haft det i några veckor VARJE DAG i skolan. Men så fort jag kommer hem så går det över! Tål jag inte skolan må tro? xd haha!
Nej men tror att det är vätskebrist.. Är igentligen van att dricka runt 5-6liter vatten varje dag men nu när man går i skolan så dricker man typ aldrig förutom vid maten och det blir ungefär max 2 liter per dag då.. Det är lite om man är van att dricka mkt.. Så jag har bestämt mig för att jag ska skaffa en ny kompis i skolan :D MIN ÄLSKADE VATTENFLASKA ^^ En liten flaska som man kan ha i skåpet och varje gång man går och hämtar nått så tar man och dricker lite oxå! SUPERBRA! Det har iallafall funkat idag ;) Och det är jag överlycklig för! För jag hatar verkligen att ha ont i huvudet:
1: Man har svårt att konsentrera sig.
2: Det gör ont.
3: Hela huvudet dunkar och känns som det ska sprängas när som helst.
4: Det är grymt jobbigt och irriterande.
5: Man är grinig och tjurig på alla typ
6: Man gnälla hela tiden att det gör ont..
Man kan väl sammanfatta genom att säga att kompisarna blir lite småtrötta på gnällandet ^^ OJSAN ;)

Detta är då inte min flaska men sak samma ^^

Just nu känner man lite julkänsla i rummet.. Eftersom idag har mamma satt upp min julstjärna och släde i fönstret ^^ Lite pynt inför advent som är nu på söndag ^^ Då är det färdigt inför jul :) Kan faktiskt inte direkt säga att jag längtar.. Fast att jag igentligen borde göra det eftersom att jag fyller år på julafton -.- Va e det med mig? längtar inte ens till min födelsedag.. Men jag kan säga er en sak.. Det är ju inget att kul att fylla på julafton.. Med massa kall och jobbig snö -.- Visst det ska vara snö när det är vinter men det kunde väl varit lite varmare och inte flera minusgrader.. Gillar inte redigt sverige känner jag.. :( Blöh!

Känner att detta inlägg blev tråkigt.. Men detta va det jag hade att skriva ^^
Ni får ha det så bra och gärna kommentera massa D: Det är bara kul men ni är ganska så dåliga på det.. -.- BLöh! BÄTTRA ER! :D


Det är min riktiga hårfärg ja:)

2011-11-23 // 09:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback