What ever I do, the rain still comes

HEEEEJ! :>
Sitter här nu och över lite på luciasånger ^^ Har gjort det en stund nu och det går väl sådär XD hahah! xD
Orkar inte öva längre så jag slutar nu ^^ Börjar kolla lite på tv ist :) Och messa :D<33
Så stängt på TV och skickat sms nu :D Hoppas smset uppskattas även om det är kort XD

Längtar efter en sak.. En sak som kommer hända snart. Jag kan inte avslöja något men ni kommer få veta det senare,om det händer :D Men hoppas på det :) Vore grymt kul och jag skulle bli glad!!! :D<3
Maby is´s someone who gets what I´m talking about? ;)
OM ni tror ni fattar vad jag pratar om så kan ni väl kommentera :D

Idag har man varit i skolan ^^ Slutade redan vid 12 idag (innan lunchen vill säga) Men jag åkte inte hem då eftersom jag och mina kompisar skulle vara med i luciatkören och då va det först träffen med den idag klockan 13.00 så fick inte ta halv 1 bussen som jag hade tänkt mig i början av veckan.. Men tog halv 3 bussen som jag brukar annars på onsdagar och det funkade ju lika bra det! Bara att det va förbaskat varmt på bussen.. Gick inte att sitta med jacka på sig. Va nästan att man ville sitta i t-shirt bara.. Men nej det gör jag inte i bussen xD inte så här års XD hahahah!

Nu tänkte jag gå och ta något och käka ^^ Finns lite mat från idag som mamma åt så jag tänkte ta det ^^)
Tur att det är god mat :) Kyftpotatis och snitzel :D MUMS! Nä nu blev jag hungrig! Så drar nu ^^)
Blir inte mer bloggande idag eftersom jag ska se på Grey´s Anatomy senare ikväll :) Älskar det programmet :D<3

Tänkte bjuda på några bilder eftersom jag aldrig gör det annars xD hahah!

Min dumma matte läxa till nästa vecka fick vara med på bild xD


Anonym  

du skrev; bjuder på NÅGRA bilder och så lägger du upp en bild. smart

2011-11-23 // 20:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback