Växjö :D

Har varit i Växjö idag och shoppat julklappar ^^ Hittade lite annat oxå såklart ;) Går inte att undgå att kolla på massa annat än vad man igentligen ska ;) Hehe!

När vi precis hade kommit till Grand Samarkand och bara gått runt och kollat vad det fanns för affärer så gick brandlarmet.. Då va det att det hade börjat brinna i köket till ett av matställerna som fanns där. Det vara helt enkelt bara att utrymma köpcentret och ställa sig ute och vänta på brandkåren.. Efter att ha stått ute i nästan 30min så satte vi oss i bilen och drog bort till några affärer som fanns en liten bit bort ^^


Sen när vi äntligen fick börja handla så gick tiden rätt fort och kändes som vi inte skulle hinna med att handla allt vi skulle innan dom stänge. Men vi han :) Och det va bra det!

Detta tror jag va alla påsar vi hade ^^ Rätt många men trodde det skulle vara fler om jag ska vara ärlig ;) haha!


Detta köpte jag :
Vinterskor (ser ut som sneakers fast emd foder) - Deichmann
Godiskalender- City Gross
Fotoram- Vilage
Godis- Hemmakväll
Långärmad tröja- New Yorker
Svart tröja- Jula (att sova i eller ha på sig när man hjälper pappa ute ^^)

När vi va inne på Elgiganten och kollade lite så hade jag lite roligt med en Ipad :) Va så snäll och gav alla som kollade på denna Ipad en liten häslning :D

Snäll jag är ;)

Nu ska jag kolla lite på tv och sen får vi se vad som händer :)


Anonym  

Växjö ligger också i Småland...

2011-11-26 // 22:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback