Skoooooola

Nu sitter man i skolan.. Kom lite senare hit idiag bara för att bussen gick sönder i Målilla och vi fick vänta på en ny buss :S
Lite segt att bara sitta att glo.. men jag kom iallafall på att jag glömt ladda mobilen :O Den är nästan död :S
Opps! Hoppas den inte dör idag :)
Satt och läste lite nyss i boken vi läser på svenska men det gick inte så bra,för trött för att sitta och läsa :O INTE BRA! har bara typ 3 veckor på mig att läsa över 450 sidor :O
GAH!
Men nu kom rebecka så nu ska jag vara socail :P
HEJDÅ!



sv: okej :) men de e svårt när jag inte har en egen dator :/ men hoppas jag får en när jag fyller år, med webacm och allt :) en måste man ha nåt roligt att prata om också ;) sen gillar jag inte att ta egopics xD men ska försöka fixa nåt iaf :)

2011-10-11 // 12:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback