You make my day :)

Fick en kommentar om att jag va dålig på att uppdatera och det kan jag hålla med om!
Men jag har inget att skiva om.. Vilket ni kanske har fattat/märkt.

Men kan berätta lite kort om gårdagen så har jag nått att skriva om :)
Skolan först och efter skolan så gick man av i hultsfred för att beställa tåg biljett till Norrköping :D :D <3 Så nu är jag 197:- fattigare för biljetten ^^ Hahah! men helt klart värt det ;)
Blir ju som sagt att dra till käraste Nuttis på Lördag veckan 43 :D:D YEAY!!!

(bild från google)
Sen efter jag beställt biljett så gick jag och mamma in på family house för att kolla om det fanns någon vinterjacka till mig. Men vi hittade ingen så ska stanna kvar i skolan på fredag och kolla :) Måste verkligen ha en vinterjacka snart.. börjar ju bli kalllt!! Hoppas inte snön kommer på ett tag XD Måste ha jacka först ^^)

Men nu ska jag stänga av hade jag tänkt ^^ För börjar snart och strax kommer mina kompisar till skolan ^^ Så ska vara lite social med dom ^^

Ha det gött så skriver jag senare idag elr imon :P



heddez  

fin blogg:)

2011-10-20 // 08:49:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback