Dagens Outfit

Idag hade man skolfoto i skolan :) Jättekul verkligen (NOT) Hatar skolfoton,speciellt för att jag jämt får sitta ner och inte stå upp.. Men idag fick jag sitta på golvet framför alla andra O: Det är ju värre tycker jag! Man fick ju sitta värsta konstig bara för att kunna komma med i bilden xD Så vi får väl se hur bilden blir sen när man fått hem alla bilderna om nån vecka


Så här såg jag ut på skolfotot ^^
Vofflade håret i morse och det blec ganska bra :) Mamma hjälpte mig faktiskt med nästan hela håret om jag ska vara ärlig ;)
Klädsen blev iallafall:
Vanliga jeans från Bik Bok (dom jag skulle ha va för stora av någon konstig anledning -.-)
Linne (syns inte) från JC
Virkad tröja från JC
Armband från Miltons Guld (tror jag ) Fick det när jag gick i 1:an av en kompis i födelsedagspresent



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback