Hello,hello baby you called but I can´t hear a thing.

Då sitter man här igen ^^ Tänkte att jag skulle göra 2 inlägg idag bara för att jag har så tråkigt just nu :)
För ett tag sen (typ 1 timme) kom jag hem från en promenad/fotorunda :) Det va lite kallt ute faktiskt men det funkade iallafall,så man frös inte ihjäl iallafall :)
Sitter just nu och kollar på "fest i båsta" (vet inte vf) och messar lite med folk om det e någon som messat ^^)
Fast nu skriver inte någon mer så då tar jag och sätter på en film ist ^^) Palla kolla TV liksom xD Så tråkigt! ^^

Imon blir det iallafall sovmorgon :) Fast ingen redig sovmorgon för mig eftersom jag måste ta buss tidigt :S Blöh. Hatar att bo där jag gör.. iallafall när det gäller att man ska till skolan elr någon annanstans och man inte kan ta sig dit utan att vara mkt tidigt elr mkt sent.. SUR TJEJ!!


Tänkte lägga upp bild nu som jag tog för någon dag sen :) Antingen igår elr i förrgår tror jag det var :) Rätt så nöjd med den faktiskt :)

Nu har jag inte mer att säga,så vi får se när jag skriver imon :) Men ska försöka att skriva imon :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback